Forum O wszystkim i o niczym xD Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

-60 g kwaśnej śmietany z 2 łyżkami kawioru czarnego lub

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym xD Strona Gwna -> Formalnoci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 708
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 1:16, 21 Mar 2014    Temat postu: -60 g kwaśnej śmietany z 2 łyżkami kawioru czarnego lub

a jest szklana i aż sie dziw że nie pękła. [link widoczny dla zalogowanych] dają jakąś siłę...cierpliwości Ci życzę Przestraszyłam panią Ulę
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakies rady - Przede wszystkim nigdy nie rozczesuje włosów na sucho ponieważ to jest ZABRONIONE!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ulotna chwilo, ja potrafie niemiecki, powiedz o co chodzi.
Podobno w jajkach jest sporo jodu - więc jestem usprawiedliwiona
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam! [link widoczny dla zalogowanych] Może spróbuj skontaktować się ze swoim ginekologiem..

Wypalali jej tarczyce jodem. Pozorna_harmonia nie wiem dlaczego nie chudniesz, w głodówce nie chodzi tylko o chudnięcie. Kreglicka 77kg Udało się zasnąć jestem przygotowana psychicznie i fizycznie wiec od jutra start. [link widoczny dla zalogowanych]
a to co jest [link widoczny dla zalogowanych] -1ml-promocja-i2945458905.html Opady: jak u Was to wygląda? Nie możesz jeść pieczonego ziemniaka. Prawda jest taka, że niezbyt mam warunki by takie coś zastosować. Kasia, dzieki za wyjaśnienie. mniw denerwuje wodecki i tyszkiewicz- straszne lizusy..nie wiem co oni w tej Aleksandrze Kwasniewskiej widza..ale podliz na maxsa...a czasmi mowia na temat i od rzeczy...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam juz prawie 21 lat i mam 164cm wzrostu.Niestety jestem drobnej kosci że tak to nazwę i ogólnie wyglądam jak mały.Mieszkam nie daleko Rzeszowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum O wszystkim i o niczym xD Strona Gwna -> Formalnoci Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin